středa 18. listopadu 2015

VÝBAVA PRO MIMINKO

Konečně nastala doba mojí dovolené a taky čas, kdy je třeba začít zařizovat výbavu pro miminko. Vybavena tužkou a papírem jsem si sedla a začala sepisovat věci, které mimi potřebuje. Protože jsem člověk šetrný a vím, že děťátko rychle roste a nemusí mít desítky hadříků a věcí, sepsala jsem jen to nejnutnější. Také u hraček není třeba mít x kusů, za prvé dítě vždy něco dostane, za druhé preferuju ručně vyrobené hračky nebo alespoň dřevěné a látkové před plasty a za třetí dítě si dokáže pohrát i s věcmi v domácnosti.

Když jsem seznam sepsala, pozjišťovala jsem, jestli mi některé praktické věci nemůže někdo půjčit. Takže jsem nemusela řešit vajíčko, přebalovací pultík a podložku, nějaké oblečení, nanynku do postýlky, hrazdičku atp. Teta mi přivezla hrací deku a pejska od Lamaze, L. dostal z práce židličku, nějaké hračky, knížky a nosič na hory. Pak jse prozkoumala bazárek a koupila vaničku za pár korun a dvě látkové knížečky. Spousta položek ze seznamu ubyla, a tak nezbylo nic jiného než porazit prase a vyjet na nákupy.




Jsem logistik a tak jsem se rozhodla vše nakoupit v jeden den. Domluvila jsem se s mamkou, abych nemusela všechno tahat sama a vyjely jsme ráno směr Ostrava. Nedošlo mi, že v ten den jsou coloursy, a že provoz bude poněkud hustý, ale vše šlo celkem jako pomásle, až na kolony na semaforech. Vysadit L. před prací a pak Tesco, Pepco, Ikea atp... a věci přibývaly, prakticky až na ponožky a punčošky jsme sehnaly vše, samozřejmě v neutrálních barvách, když nevíme co budeme mít...

Čas utíkal poněkud rychle a my potřebovaly s mamkou stihnout ještě knihovnu, ale vzhledem k provozu to vypadalo neuskutečnitelně. Nakonec jsme ale deset minut před zavřením knihovny přijížděly k světelné křižovatce poblíž knihovny, a když jsem viděla zelenou, věděla jsem, že máme vyhráno. A opravdu vyhráno jsme měli - 1000 Kč pokuty, která přišla o týden později za přejezd na červenou. Ta zelená totiž byla rovně a doprava a pro mé odbočení doleva byl semafor na opačné straně. Kdo by to čekal, že? Ročně tady získá pokutu 6500 lidí, takže jsem nebyla jediná. A tak už chápu, proč mě ty auta v té křižovatce nepustily, když jsem měla zelenou :-)  
Zdroj: https://www.google.cz/maps/@49.8400107,18.2906924,3a,75y,38.9h,81.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQ35B1FR6cV8doi2X_sJ9-Q!2e0!7i13312!8i6656

Nákupy jsme měli za sebou a zbytek věcí jako pleny (rozhodla jsem se látkovat) a postýlku jsem objednala přes net, takže nezbývalo nic jiného než věci objednat a pak vše vyprat a vyžehlit. No a taky některé věci vyrobit, ale o tom zase příště.

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat