čtvrtek 17. prosince 2015

KÁVOVÝ OBŘAD - CHVILKA POHODY

Miluji svoje kávové dýchánky, zvlášť teď když mám K. se tahle doba stala mým opravdovým relaxem (i když je fakt, že často díky K. piju kávu studenou...) a mojí malou chvilkou pohody, kdy se můžu na chvíli zastavit. Přestože prim u mě teď hraje bezkofeinová káva, nic neubírá na kráse tohoto okamžiku.


Mám ráda kávu zrnkovou namletou ve starém mlýnku po rodičích. Káva je tak čerstvá a nádherně voní. Zaliji ji horkou vodou, chvíli počkám a doleju mléko. Káva se má uchovávat v uzavřené plechovce a nejlépe v lednici a pak déle vydrží. I tak by se ale měla spotřebovat do měsíce. Mým snem je pořídit si French press, abych si svoji mletou kávu mohla překapávat. Koupili jsme si také šlehač na šlehání mléka z Ikey za 29 Kč, ale protože nemáme baterky, o husté mléčné pěně si zatím můžu jen nechat zdát.


Nově máme kávovar Tchibo Caffisimo na kapsle, dostala jsem ho jako dárek k dvouletému předplatnému Kreativu. Moc mě to potěšilo, protože Tchibo káva je má oblíbená, navíc mají i bezkofeinové presso. Tohle si nechávám na výjimečné chvíle, například když máme návštěvu nebo mám delší chvíli pro sebe. 

Když mám chuť na něco dobrého přidám si do kávy ještě lžíci medu nebo hnědý cukr. Nebo si kápnu kapku višňového nebo rumového aroma - ale to je jen pro fajnšmekry :-) (a ničitele kvalitní kávy jako já) nebo posypu kávu skořicí. Prostě pohoda.

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat