čtvrtek 18. února 2016

TOP 5 - ČASOPISY

Dlouho jsem hledala časopis, který by mi vyhovoval a musím říct, že na trhu takový dlouho neexistoval. Kreativní časopisy Ona ví, Dekor, Ámos nejsou úplně špatné, ale ruku na srdce, který z těch nápadů nenajdete na internetu? A navíc proč v kreativním časopise jsou recepty, když na trhu je řada dobrých kulinářských časáků?

Lifestylové magazíny typu Cosmopolitan, Žena a život atp. taky nic pro mě - plné reklam na luxusní značky a chemické preparáty, tvářící se jako kráse prospěšná kosmetika, navíc s radami jak být IN, dokonalá atp.
No každopádně po x marných pokusech najít ten pravý časopis pro mě (kdy jsem opravdu vyzkoušela vše co trafika nabízela) jsem konečně v loňském roce byla úspěšná a našla několik titulů, které patří k mým top.


1. PRAVÝ DOMÁCÍ ČASOPIS - Tak tohle je momentálně number one. Tenhle měsíčník je prostě přirozený, milý, na nic si nehraje, píše o alternativách,
o zdravém životním stylu, o přírodě, přirozenosti, o hledání sama sebe atp. Ale zároveň nic nikomu nevnucuje a má úžasný netradiční design i přívětivou cenu 45 Kč. Kupuje ho moje maminka a obě se těšíme až si ho přečteme.

2. PRAKTICKÁ ŽENA KREATIV - Po staré klasické PŽ, která už tak nějak nevyhovovala moderní době, přišel Kreativ, který má nápad. Dvouměsíčník
s mnoha kreativními dárečky je velice inspirativní a vůbec krásný na pohled, čímž se opět odlišuje od standartních kreativních časopisů. Čte se moc dobře, a i když ho máte přečtený pořád se k němu budete vracet a čerpat inspiraci. Nevýhodou jsou opět recepty, které do kreativního časopisu podle mě nepatří a cena, která je trošku vyšší, ale zase jednou za dva měsíce to jde,
já to navíc vyřešila předplatným a získala také hodnotný dárek.

3. ROZMARÝNA -  V jednoduchosti je krása, navíc za 25 Kč měsíčně lidovka.  Primárně bych řekla, že je tenhle časopis určen starší věkové kategorii, ale nápady, info o lidové medicíně, zajímavých venkovských staveních, lidové tradice, i ty proklaté recepty tady dohromady vytvořily zajímavé počtení.
Po ročním předplatném, štafetu letos přebrala tchýně, takže se těším až mi novou Rozmarýnu půjčí.

4. DARINA - Vintage časopis s krásnými ilustracemi je plný tradiční lidové medicíny, pranostik, popisu lidových tradic atp. Hrozně mi připomíná snad sešit snad kalendář (už ani nevím co to bylo), který kdysi měla moje prababička, a ve kterém právě byly pranostiky i popisy jednotlivých období
a událostí. I tenhle mám předplacený (díky slevomatu) a vůbec nelituji, spíše naopak, opět se dá k jednotlivým částem vracet a navíc je to dobrá inspirace ke slavení různých událostí.

5. No a o páté místo se dělí časopisy, které si koupím občas, ale které mě taky potěší - NOVÉ PROMĚNY BYDLENÍ, F.O.O.D, SVĚT POTRAVIN,  DTEST, VENKOV A STYL.


K.



Žádné komentáře:

Okomentovat