sobota 26. března 2016

VELIKONOCE

Přeji vám všem krásné Velikonoce plné jarní pohody. Naše letošní jsou hektické a návštěvní po rodině, ale i přesto jsme nezapoměli vyzdobit náš dům svátečně.

Kraslice jsem pojala letos moderně ve stříbrno-zlato-měděné kombinaci. Jsou nastříkané vánočními spreji z Tesca buď celostříbrné (a na ty jsem pak zlatým lakem na nehty udělala tečky) nebo napůl stříbrné a měděné (a ty jsem pak potupovala lehce zlatým lakem a tím získaly vintage nádech). Jsem moc spokojená.


Upekly jsme s mamkou také beránky, ten náš je ve společnosti slepiček, pár čokoládových i polystyrénových vajíček a hlavně ve společnosti DIY králíka z vlněných kuliček. Nejoblíběnější vajíčka zase mají místo v servírovací misce společně s keramickým zajícem z KIK a buxusem. Na jídelním stole se vyjímá pantoflíček od kamarádky a na okně v kuchyni mělo být jarní aranžmá (hyacint odkvetl, petrklíč umřel, tak je tam teď bazalka... prostě jarní dekorace jak má být :-))



Zápraží je ozdobené věncem ze skořápek, truhlík jsem doplnila buxusem a papírovými vajíčky. No a na oknech jsou zajíčci (mohli jste vidět v předchozím článku) a kraslice společně s malým věncem z dřišťálu a kuřátek (bez fota).

 

 K.

Žádné komentáře:

Okomentovat