neděle 25. prosince 2016

VÁNOČNÍ STROM

Jsem ekologicky smýšlející člověk, ale ne žádný aktivista, a vánoce bez živého stromečku nejsou prostě ono. Stejně jako bez kapra. Co mě uklidňuje je, že stromky i ryby jsou speciálně pěstovány přímo pro účel vánoc na plantážích nebo v sádkách k tomu určeným. Nikdy bych neuřezala strom v lese, a taky bych nikdy kapra nevypustila zpátky, protože by to prostě jednoduše nepřežil a to vám řekne každý rybář. A daleko humánější je rychlá smrt než dlouho umírat v přírodním rybníce.

To byla jen taková malá odbočka předtím než vám představím náš strom a některé nové i oblíbené kousky.


Po háčkovaných ozdobách jsem toužila dlouho, nakonec se mě zželelo babičky a vytvořila mi několik vloček a andílků (a doufám, že ji příští rok ohnu o další).


Taky jsem si ušila pár recy srdíček ze starých džínů.


Letos jsme zkoušeli vyrábět ozdoby s K. z vizovického těsta. Sice jsem je nakonec krapet připálila, i tak vypadají na stromku krásně.



Můj sen je mít stromeček ozdobený přírodními materiály, a tak plastové koule postupně vyměňuju za skleněné. Pár jich mám ještě po mých prarodičích...



... tyhle jsme si koupili letos...



...a každý máme svou vlastní baňku se jménem.


Jak zdobíte stromek vy?

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat