sobota 24. prosince 2016

ZBYTEK ADVENTU A PŘÍPRAVA NA ŠTĚDRÝ VEČER

Příprava na večer je v plném proudu, a tak bych se ještě chtěla ohlédnout za zbytkem adventu. Třetí adventní víkend jsme strávili na oslavě a s rodinou, v neděli jsme K. vzali taky na krytý bazén, který si moc užila.

 Jenže o pár dní později K. zase onemocněla a postupně se k ní přidal i L. a nakonec i já, takže to u nás vypadá teď trošku jak v lazaretu. Živý betlém se čtvrtý víkend nekonal, já aspoň navštívila s mamkou a kamarádkami Nekonvenční vánoční jarmark v Cooltouru v Ostravě. Sice nemám ráda davy lidí, ale i tak jsme si to užily a přivezly si hlavně různá čatní atp. Po obědě jsme se ještě prošly na náměstí a nasály vánoční atmosféru.


Neděli jsme pak pojali vánočně s koledama, balením dárků, K. kreslila vánoční obrázek atp.



Poklidné přípravy na štědrý den jsme přežili, včera jsme ozdobili stromeček a "svítí" od K. se světýlky v očích asi nic jen tak nepředčí. Dokonce i L. se vyřádil ve zdobení, nacpal baňky i tam, kde by mě to nenapadlo, jeho upgrade mašlí na závěsu mě příjemně překvapil, a nakonec s mi to všechno líbí, i když těch baněk na stromě klidně mohlo být méně :-)

 

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat